Numere Verzi

Numerele verzi permit clientilor dumneavoastra sa va contacteze fara nici un cost din partea lor. Veti putea atrage mai multi clienti, intrucat un numar gratuit este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing aflate acum la dispozitia dumneavoastra. Studiile noastre au aratat ca, in general, clientii sunt mai dispusi sa sune un numar verde pentru a obtine o informatie sau pentru a achizitiona un produs. Clientii nostri care utilizeaza acest serviciu au raportat cresteri de pana la 30% a volumului vanzarilor, fata de perioada cand utilizau un numar de telefon local.

Gama noastra de numere verzi este foarte variata, deci va putem oferi posibilitatea sa il alegeti pe cel dorit. In fiecare luna va vom furniza factura detaliata pentru a va ajuta sa determinati raportul cost - beneficiu din utilizarea acestui serviciu.

Beneficii

  • creste probabilitatea de a fi contactat de clienti - puteti vinde mai multe produse
  • aveti control deplin asupra eficientei serviciului, putand sa orientati o parte din venituri catre campanii de marketing
  • contribuie la fidelizarea clientilor

Cum puteti obtine acest serviciu?

 Acest serviciu se obtine in urma incheierii unui Contract de furnizare a serviciilor de telecomunicatii. Pentru a discuta termenii contractuali si pentru a obtine informatii despre tarifele detaliate ale acestui serviciu va rugam contactati Departamentul Vanzari la 021.569.00.69.

Accesul la serviciu

Exista 2 moda litati de acces:

Prin linie telefonica normala: apelurile primite pe aceste numere vor fi redirectionate catre orice numar de telefon din reteaua Romtelecom sau retele de telefonie mobila.

 Avantaje:

  1. nu se percep taxe de instalare, activare sau abonament
  2. veti plati numai pentru apelurile primite, si numai in momentul cand raspundeti la telefon
  3. GRATUIT puteti activa serviciul de mesagerie vocala in afara orelor de lucru ale firmei dumneavoastra
  4. puteti schimba in orice moment numerele de telefon catre care apelul este redirectionat
  5. datorita capacitatii mari de peste 1000 de numere, clientii dumneavoastra nu vor primi niciodata ton de ocupat (mai ales daca selectati optiunea "apel in asteptare")
  6. puteti chiar sa pastrati acest numar de telefon cand va schimbati sediul firmei, este suficient sa re-directionati apelul catre noul numar de telefon
  7. va punem la dispozitie numere usor de memorat asigurand un plus de eficienta activitatilor promotionale si ducand la cresterea efectiva a vanzarilor

Prin linie inchiriata - In cazul in care volumul convorbirilor este mare, cea mai avantajoasa varianta este instalarea unei linii inchiriate Smartcall. In acest mod nu numai ca veti putea primi apeluri de la clienti, dar veti putea opta si pentru alte categorii de numerotatie, cum ar fi numere premium sau numere locale. In plus, puteti beneficia si de acces la internet prin ADSL in conditii foarte avantajoase pentru dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare despre instalarea unei linii inchiriate Smartcall apasati aici.

Avantaje:

  1. tarifele / minut sunt mai scazut e cu pana la 40% fara de prima varianta
  2. puteti avea acces si la alte tipuri de numere: numere premium sau numere locale
  3. puteti primi apeluri pe aceste numere fara ca linia dumneavoastra telefonica Romtelecom sa fie incarcata
  4. puteti beneficia de acces Internet prin ADSL la tarife foarte avantajoase

Costuri si tarife

Pentru a obtine informatii despre costurile si tarifele acestui serviciu, va rugam contactati Departamentul Vanzari la numarul 021.569.00.69 sau pe adresa sales@smartcall.ro.

Noutati

30-11-2050 :

Conturi Prepaid
Valabilitatea conturilor prepaidafla mai multe

07-10-2007 :

Smartcall News
Noile tarife Smartcall: (deschide lista cu toate tarifele)

1.9 centi/min - 1 cent/minut seara Romtelecom Bucuresti

2 centi/min - 1.6 centi/minut seara Romtelecom Interurban

9 centi/min in retelele mobileafla mai multe

Vezi toate noutatile