prima pagina : Business : Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Cum functioneaza contul telefonic post-platit?

Contul post-platit Smartcall functioneaza pe baza directionarii apelurilor selectate prin serviciul Smartcall. Directionarea se poate face fie prin programarea directa in centrala dumneavoastra sau se poate face cu ajutorul dispozitivului Smartbox. Puteti efectua apelurile telefonice ca de obicei. Cand sunati de pe telefonul mobil puteti apela serviciul prin folosirea numerelor de acces Smartcall. La inceputul lunii urmatoare veti primi pe adresa indicata de dumneavoastra factura telefonica detaliata cuprinzand toate apelurile efectuate de dumneavoastra prin reteaua Smartcall.

Cum deschid un cont telefonic post-platit?
Puteti obtine acest serviciu prin incheierea unui Contract de Furni zare de Servicii de Telecomunicatii la departamentul nostru de vanzari sau prin intermediul unui distribuitor. Termenii de furnizare a serviciilor Smartcall fac parte din contract si sunt negociabili in limite rezonabile. Serviciul este activat dupa semnarea contractului si definitivarea detaliilor tehnice (instalarea dispozitivelor Smartbox sau programarea centralei dumneavoastra)

Cum se face accesul la serviciul Smartcall?

Va oferim 4 posibilitati de accesare a retelei Smartcall:

  • Prin intermediul unui dispozitiv Smartbox - oferit si instalat gratuit

 Smartbox este un dispozitiv pentru telecomunicatii care se conecteaza intre telefonul utilizatorului si linia telefonica. Smartbox usureaza folosirea serviciului pentru ca numarul de acces si PIN-ul sunt deja programate, asa incat toate apelurile selectionate sunt directionate automat prin sistemul Smartcall. T ot ce trebuie sa decideti este ce tipuri de apeluri doriti sa rutati prin Smartcall: locale, interurbane, mobile sau internationale. Desigur, puteti opta si pentru rutarea in intregime a apelurilor companiei dumneavoastra prin reteaua Smartcall.

  • Programarea centralei telefonice

Aceasta este o solutie pentru companiile care au centralele telefonice digitale proprii. Nu sunt necesare investitii pentru software sau hardware. Daca versiunea de software din centrala dumneavoastra permite, re-directionarea apelurilor selectate prin serviciul Smartcall este programata si puteti efectua apelurile in mod normal.

  • Prin linii inchiriate

In cazul in care volumul convorbirilor este mare, cea mai avantajoasa varianta este instalarea unei linii inchiriate Smartcall. In acest mod nu va mai fi necesar formarea numarului de acces sau a codului pin, intrucat veti fi in permanenta conectati, obtinand ton de disc imediat ce ridicati telefonul. In plus, puteti obtine reduceri importante de tarif catre destinatiile importante pentru compania dumneavoastra. Pentru a comanda o linie inchiriata sau pentru detalii suplimentare referitoare la costuri si tarife, va rugam contactati Departamentul Vanzari la 021.569.00.69.

  • Prin numere de acces

Daca doriti sa folositi serviciul Smartcall de pe telefonul dumneavoastra mobil sau de acasa, puteti apela unul dintre numerele noastre de acces. Veti primi o lista completa cu numerele de acces disponibile la semnarea contractului. Daca activati serviciul gratuit "Inregistrare CLI", accesul se va realiza mai usor si mai rapid. Apasati aici pentru detalii despre acest serviciu.

Noutati

30-11-2050 :

Conturi Prepaid
Valabilitatea conturilor prepaidafla mai multe

07-10-2007 :

Smartcall News
Noile tarife Smartcall: (deschide lista cu toate tarifele)

1.9 centi/min - 1 cent/minut seara Romtelecom Bucuresti

2 centi/min - 1.6 centi/minut seara Romtelecom Interurban

9 centi/min in retelele mobileafla mai multe

Vezi toate noutatile