prima pagina : Produse : Reselleri. Interconectare Tranzit pentru Operatori

Reselleri. Interconectare Tranzit pentru Operatori

NextGen Communications dispune in acest moment de infrastructura foarte performanta cu ajutorul careia realizeaza atat conexiunile de interconectare - protocol SS7 -cu cei mai mari operatori nationali si internationali cat si legaturile cu clientii sai prin legaturi SS7, ISDN-PRI sau IP (SIP).
NextGen Communications pune la dispozitia tuturor celorlalti operatori un Xchange unde interconectarea sa devina mult mai rapida si mai facila, pentru a evita timpii de asteptare impusi fiecarui nou operator pentru a obtine interconectarea sau accesul cu ceilalti operatori.

NextGen Communications este deschisa tuturor clientilor sai servicii de terminare de apeluri sau  interconectarea prin tranzit cu operatorii majori existenti pe piata telecomunicatiilor din Romania. Oferind servicii de tranzit intre centralele celor care doresc intrarea in piata intr-un termen scurt si rapid si operatorii cu care New Com Telecomunicatii este deja interconectata - Romtelecom, Mobifon, Orange, Vodafone, UPC-ASTRAL, RDS&RCS, Cosmote, Telemobil (Zapp), Ines Internet, Idilis, GTS Telecom si alti  operatori nationali sau internationali.

NextGen Communications pune la dispozitie porturi SS7 intr-una din centralele sale si asigura transport pe fibra optica pana la centrala clientului. Costul de instalare este de 700 Euro si o taxa de 100 Euro/luna pentru fiecare port E1 necesar operatorului care doreste interconectarea prin tranzit. Costul transportului din centrul NxData pana la centrala clientului va fi acoperit de acesta in functie de solutia aleasa. Interconectarea se face si SIP in acest caz nu se mai aplica nici o taxa de instalare sau abonament lunar operatorilor care doresc tranzit.

Tariful standard de tranzit este de 0.003 Euro/minut. Timpul de implementare este de 48 de ore de la realizarea conexiunii fizice. Pentru partea de terminare de apeluri din alte retele este nevoie de acceptul operatorilor  vizati. In cazul in care se doreste numai acces spre retelele nationale si internationale timpul de implementare este de 48 de ore de la semnarea contractului.

NOU!
Reselleri!   Operatori virtuali!   Servicii prepaid sau postpaid.   Cartele telefonice.   Servicii de telefonie identice cu Smartcall dezvoltate in nume propriu.

Daca doriti implementarea serviciilor de telefonie in reteaua proprie noi avem o solutie la cheie pentru dumneavoastra!

NextGen Communications colaboreaza cu multi furnizori de servicii de internet (ISP) sau operatori de televizune prin cablu (CATV) prin intermediul carora ofera servicii de telefonie utilizatorilor finali sau partenerilor sai in calitate de furnizori de servicii de telecomunicatii. Orice furnizor de servicii IP poate sa ofere in nume propriu sau in numele NextGen Communications, in calitate de reseller, serviciile de telefonie nationala si internationala, folosind numere din planul de numerotatie  NextGen Communications, prin intermediul conexiunii de Internet pe care o are la dispozitie. NextGen Communications pune la dispozitia acestora resurse hardware si software incluzand servicii complete de billing pentru inceperea imediata a activitatii.

NextGen Communications va ofera un contract de Reseller prin care revindeti serviciile NextGen Communications partea dumneavoastra fiind doar contractarea si facturarea clientilor (in nume propriu). Folosind intreaga infrastructura NextGen Communications puteti incepe sa oferiti telefonie (SIP) in reteaua dumneavoastra intr-un termen de 24 h de la citirea acestui anunt!

Solutia completa de billing oferita de NextGen Communications ofera oricarei persoane posibilitatea de a revinde serviciile noastra si de a isi manageriza complet clientii.

Cum functioneaza?

Dumneavoastra primiti un profil de Reseller accesibil din pagina de web (User name si password de Reseller). Acesta are drepturi prestabilite de a manageriza resursele puse la dispozitie de noi.
    La crearea acestui reseller noi va alocam un tarif de wholesale cu care dumneavoastra veti fi taxat pentru toate apelurile (de iesire), eventual de intrare (0800 sau 0808).
    Puteti modifica tarifele, modul de tarifare, abonamentele sau discounturile de volum (minute gratuite, praguri de tarifare diferita, etc)  aplicate clientilor dumneavoastra.
    Dumneavoastra primiti o plaja de numere pe care o alocati clientilor dvs. Acestora le alocati limita de plata, numere de telefon, servicii, abonamente si discounturi, modalitati de plata si le dati acces la randul lor la datele proprii. Lista apelurilor, detalii pentru fiecare client sau numar de telefon individual disponibil prin interfata web. Factura personalizata cu numele dvs se transmite automat prin email ca un fisier .pdf la data la care stabiliti dumneavoastra si clientul are un termen de plata stabilit de asemenea in functie de Clasa pe care o alocati fiecaruia.

Dupa depasirea termenului de plata urmeaza o perioada de notificare pana la suspendare si o perioada de suspendare pana la inchiderea definitiva a clientului respectiv, in cazul in care facturile nu au fost achitate. Dupa efectuarea platii si introducerea manuala a  sumei achitata factura este inchisa si  contul este functional mai departe dupa cum ati ales dumneavoastra.

La sfarsitul perioadei de billing dumneavoastra primiti de la noi factura detaliata si consolidata cu sumele de plata corespunzatoare abonamentelor si apelurilor (conform tarifului de wholesale) aplicate dumneavoastra prin contractul de Reseller, urmand a fi achitata la fel intr-o perioada de timp agreata.

Resurse:

Tarife de retail personalizate de dvs. (taxare peak si offpeak).

Abonamente.

Discounturi.

Facturare automata!

Clienti>numere de telefon alocate

Callshop, Follow me si alte servicii disponibile.

    In acest mod intreaga infrastructura NextGen Communications va fi la dispozitia dumneavoastra si a clientilor care doresc acces la reteaua de telefonie PSTN  ceea ce duce la economii importante de timp si bani pentru pornirea acestei activitati pentru dumneavoastra.

Pentru informatii referitoare la modalitatile in care compania dumneavoastra poate beneficia de acest serviciu va rugam sa ne contactati
Departamentul de Relatii cu Clientii 03xx 564 400 (unde xx reprezinta prefixul judetului) /Bucuresti: 021.569.00.10.
Program de Luni pana Duminica in intervalul: 07:00 - 23:00. E-mail: suport@next-gen.ro

Noutati

30-11-2050 :

Conturi Prepaid
Valabilitatea conturilor prepaidafla mai multe

07-10-2007 :

Smartcall News
Noile tarife Smartcall: (deschide lista cu toate tarifele)

1.9 centi/min - 1 cent/minut seara Romtelecom Bucuresti

2 centi/min - 1.6 centi/minut seara Romtelecom Interurban

9 centi/min in retelele mobileafla mai multe

Vezi toate noutatile